srijeda, 5. listopada 2016.

Eveline Velvet Matt - 412 Mystic Rose - recenzija


Nedavno sam otkrila da moj Interspar ima Eveline stalak, ne moram vam reći da mojoj sreći nije bilo kraja jer sam inače njihovu kozmetiku (čitaj lakove) kupovala u ljekarnama, nisam imala gdje drugdje. Njuškajući tako po njihovom asortimanu opazila sam njihove Velvet matt ruževe, nisam čak ni znala da su ih nedavno izbacili van. Pošto sam trenutno u fazi tekućih mat ruževa, odmah sam kupila jedan, točnije nijansu Mystic Rose.

Najprije da vam prenesem što iz Evelina kažu o ovim ruževima: "Odlike Eveline Velvet Matt tekućeg ruža su: matt finish, jednostavno nanošenje, intenzivna pokrivenost, ultra-zasićene boje, tekuća tekstura, izuzetna trajnost i očaravajući miris."



Cijena: 29,90 kn
Količina: 9 ml
Rok trajanja: 12mj

Ambalaža ruža je izrađena od plastike, donji dio je sličan stvarnoj nijansi, samo što je ambalaža sjajna. Čep je u zlatnoj nijansi, kao i sama slova na donjem dijelu. Na čepu se također nalazi naljepnica na kojoj tiskanim slovima piše MATT. Osobno smatram da bi ambalaža izgledala puno profinjenije bez te naljepnice pa sam ju skinula i mogu vam reći da ruž odmah bolje izgleda.



Aplikator ruža je uzak i plosnat, pokupi taman proizvoda, a i nanošenje ovim aplikatorom je lagano i ravnomjerno.

Miris ruža je božanstven, osobno mi se jako sviđa. Miriše po nekom bobičastom voću, tj. po voćnim bombonima. Nažalost miris se na usnama ne zadržava dugo.

Tekstura ruža je bogata i lagana. Nakon što ruž nanesete na usne, nećete ga osjetiti na njima, vrlo je lagan. Ruž prekrije usne u jednom sloju. Nakon što ga nanesete bit će sjajan, ali u roku 5 minuta se suši na mat. Ovaj ruž vam neće isušiti usne, barem moje nije.

Nažalost trajnost mu nije jača strana, uz pića potraje do tri sata, nakon toga neravnomjerno blijedi s usana, prvo nestaje s unutarnje strane. Jelo uopće neće preživjeti, unutarnja strana se skroz pobriše, dok vanjski rub ostane neoštećen.



Ono što mi se ne sviđa kod ovog ruža, iako se skroz osuši na mat, ako protrljate usnama jednu o drugu, imat ćete sklizav osjećaj kao da se radi o nekom glossy ružu, a ne mat i to mi se niti malo ne sviđa, nekako mi smeta i imam dojam kao da ću ga tako izbrisati s usana. Dolje na fotki možete vidjeti kako izgleda dok se tek nanese i kako izgleda nakon 5 minuta, dok se posuši na mat. Ovo nisu realni swatchevi jer sam fotkala pod umjetnom rasvjetom.



Na usnama je realan swatch, iako je u živo nijansa vibrantija. Nijansa 412 Mystic Rose je prljavo roza nijansa s primjesom hot pink. Lijepo oživi lice i doda mu neku vedrinu. Nisam MUA, ali mislim da bi ova nijansa većini tonova lijepo pristajala. U ponudi uz ovu nijansu imaju još 5 drugih, koje možete vidjeti klikom ovdje.



Sljedeća stvar koja mi se ne sviđa kod ovih ruževa su ove mrvice koje ruž ima i kojih se nemoguće riješiti bez da se ruž skine. Ne brinite ovo je vidljivo samo dok se gleda skroz iz bliza, inače nije uočljivo, vidite da sam napela usne kako bih vam ovo pokazala. Možete vidjeti i da na nekim mjestima ruž popuca, što je također ružno, a isto tako i ističe suhe dijelove (ali to je odlika svih mat ruževa).


Nastavit ću nositi ovaj ruž jer mi se nijansa jako sviđa, a dajem i veliki plus tome što mi ne isušuje usne. Mislim da je ovo solidan deal za 30 kuna.



Jeste li isprobale ove ruževe, dojmovi?

Green

Broj komentara: 12:

  1. Nisam te probala ali mi se jako lijepa nijansa na usnama čini :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nijansa je baš krasna, šteta jedino za kvalitetu. :/

      Izbriši
  2. Lijepa nijansa i odlično ti stoji. Šteta što ostale karakteristike nisu baš nešto :( Volim isprobavati nove tekuće ruževe ali mislim da ću ovog preskočiti. Super i iskrena recenzija ;)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Slobodno preskoči, ja sam ga kupila naslijepo pa eto, koristit ću ga...

      Izbriši
  3. boja je bas lijepa, steta za trajnost :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Swatchala sam ga samo u Kozmu kad sam bila i nije mi se svidjela tekstura xD No tebi ova bojica baš jako lijepo stoji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja po swatchu nisam skužila te grudice, previše sam hypeala oko boje, haha. Fala ti. :)

      Izbriši
  5. Imam nijansu 415. Lijepa nijansa i lijepo stoji na usnama.
    Slazem se s tvojim mišljenjem. i ovaj moj ima te grudice..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Šteta, očito je onda cijela linija takva...

      Izbriši