subota, 22. listopada 2016.

Olival piling za lice s uljem smilja - recenzija


Zdravo svima, danas vam tipkam o jednom proizvodu domaćeg branda Olival, odmah na početku bi naglasila koliko mi je drago što imamo naše proizvođače kozmetike, koji proizvodnju obavljaju na domaćem terenu, big like, a pošto sam ja local patriot, morala sam isprobati njihove proizvode. :)

Iz Olivala kažu: "Piling za njegu i čišćenje lica nježno i učinkovito odstranjuje nečistoće i odumrle stanice s površine kože. Sadrži fino usitnjena zrnca koštica masline i marelice u prirodnoj i hidratantnoj podlozi obogaćenoj eteričnim uljem smilja. Nakon lagane masaže lica i vrata koža je zategnuta, nježna i glatka."


Piling dolazi u bijeloj ambalaži preko koje je naljepnica sa svim potrebnim podacima vezanim uz proizvod. Proizvod dolazi u količini od 75ml i po cijeni od 29,90 kuna. Možete ga pronaći u svim dm, Bipa pa čak i u nekim ktc prodavaonicama. Ambalaža proizvoda je mekana i kompaktna sa čvrstim čepom. Otvor kroz koji izlazi proizvod je prosječne širine i nema bojazni da će vam puno proizvoda izletjeti van.


UPOTREBA: "piling se nanosi na vlažno lice i vrat te lagano masira vrhovima prstiju kružnim pokretima. Nakon nekoliko minuta obilno se ispere mlakom vodom. Kod suhe i normalne kože lica piling se koristi jednom tjedno, a kod masne i mješovite kože dva do tri puta tjedno. Nakon upotrebe pilinga na lice se nanosi bogata hidratantna krema ili maska za lice."
Osobno, piling koristim samo jednom tjedno i to u večernjoj rutini, u prošlom postu sam vam napomenula da imam određeni režim njege kože pa tako između raznih maski i pilinga volim imati dan razmaka jer ne želim puno maltretirati kožu jer puno svega je ipak previše, treba koži dati prostora da diše.



Piling je mliječno bijele boje sa smeđim zrncima. Miris mu je specifičan, kao zapravo svim proizvodima iz ove linije s uljem smilja. Najviše mogu namirisati spomenuto smilje, ali se nazire i blagi miris marelice. Inače nisam previše osjetljiva na mirise i navikla sam se na miris smilja, ali moram vam napomenuti da prije kupovine pošnjofate proizvod jer vjerujem da se nekima od vas miris ne bi svidio.



Tekstura mu je bogata i gusta te se vrlo lako razmazuje. Zrnca su razičitih veličina te bi se usudila reći srednje gruba. Ovaj piling ne bi preporučila ljudima s osjetljivom kožom jer se bojim da bi napravio više štete nego koristi. Napominjem da je moja koža mješovita te nije osjetljiva, isto tako preferiram blage pilinge s laganim zrncima. Smatram da je piling idealan za normalnu, mješovitu i masnu kožu. Primjerice dok imam akne na licu i upalne procese, ne koristim nikakve pilinge jer bi mi zrnca samo nadražila već osjetljivu kožu i pojačala crvenilo, a samim time i mrljice koje ostanu nakon akni. Znači, ovaj piling koristiti po potrebi, nemojte svaki čas ribati lice jer to nikako nije zdravo.
Piling u sebi sadrži puno zrnaca za koja sam rekla da su srednje gruba (po mojim pojmovima, ovo je piling između najblažeg i grubog, neka zlatna sredina). Sviđa mi se što ima puno zrnaca jer ne volim one pilinge u kojima moram hvatat zrnca da bi si očistila lice.
Osim što ima puno zrnaca, tekstura mu je bogata i lijepo klizi po koži te prilikom umivanja imate osjećaj da odmah čistite i njegujete kožu. Nakon korištenja koža mi je u potpunosti očišćena te malo crvena što je znak prokrvljenosti. Crvenilo se brzo povlači. Nakon korištenja nanosim bogatu kremu, a ponekad i serum ispod kreme, ovisno po potrebi. Dakle, potrebno je nakon pilingiranja dobro nahraniti kožu. Trenutno mi je koža dehidrirana pa nakon korištenja osjećam i blago zatezanje kože, inače dok mi je koža u normalnom stanju, zatezanje nije prisutno.


Sve u svemu, vrlo dobar piling za povoljnu cijenu. Također valjalo bi spomenuti da Olival proizvodi nisu testirani na životinjama, što je vrlo pohvalno, voljela bi da je sve više takvih brandova jer ako ovako mali brand može bez mučenja životinja, mislim da bi i ovi internacionalni koji zgrču puno više para mogli napraviti isto...
Na foki dolje možete vidjeti sastojke, ako koji ne vidite pročitati, vičite u komentarima. :D Također valjalo bi napomenuti kako je ulje smilja tek pri kraju popisa sastojaka pa prepuštam vama prosudbu koliki je onda zapravo udio smilja u ovom proizvodu.



Jeste li isprobali ovaj piling ili koji drugi proizvod iz linije sa smiljem? Tipkajte mi svoje dojmove. :)

Green

Broj komentara: 14:

  1. Lajkam ti ovo lokal patriot :) I sama sam takva :) Probala sam iz te linije hidratantnu kremu ali bila mi je premasna pa sam je koristila navečer pred spavanje... ovaj piling nisam ali mogla bih jer mi se koža baš ljušti tokom hladnijih dana. Daj mi reci koju bogatu hidratantnu kremu koristiš i koji serum? :) Možda si već negdje pisala ali sam se pogubila.. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeej, još lokal patriota, hehe :D
      Nisam pisala, barem ne na blogu, ali budem...uglavnom trenutno kombiniram Spoil With Oil uljni serum za regeneraciju kože, a prije toga sam koristila uljni serum za njegu lica, isto od SWO i mogu ti reći da su mi oba super, uskoro ide recenzija za uljni serum pa budeš vidla jel bi ti po karakeristikama odgovaral...znači kombniram s Olival ekstra bogatom kremom s uljem smilja. Ponekad nosim samo serum, a nekad ga kombiniram i s kremom, a nekad furam samu kremu. U svakom slučaju meni oba proizvoda super rade posao, tj hidratiziraju, čak i sad dok se borim s dehidriranom kožom. :)

      Izbriši
  2. imala sam od Olivala dnevnu i noćnu kremu sa smiljem i odlične su, piling nisam probala..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je dnevna na piku i sigurno si ju budem nabavila (čim potrošim zalihe), a isto mi je želja isprobati i masku za lice iz iste linije. :) Kakva ti je bila dnevna? Dok sam isprobavala u drogeriji, činila mi se jako masnom...pa me brine da ne bi preko dana lice bilo ko disko kugla. :D

      Izbriši
  3. Već znaš da jako volim ovaj piling, kao i cijelu Olival liniju Smilje :D Zapravo, jako sam zadovoljna s njihovim proizvodima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi njihovi proizvodi koje sam do sad isprobala od kremica za ruke, lice, do šampona su mi bili odlični. Evo ovome jedino zamjeram ta zrnca, ali opet to nije tako strašno. :D Tak da dijelim mišljenje s tobom. :)

      Izbriši
  4. Ja sam veliki obožavatelj Olivala, pa tako i ovog pilinga. :) I za tvoje čitateljice s osjetljivom kožom - mogu ga bez problema koristiti, jer i sama imam vrlo osjetljivu kožu. :) Tako da nema nikakve bojazni od iritacija ili nekakvig drugih gadosti. Ali, kao što si i sama rekla, ne treba pretjerivati s korištenjem, meni nekako najbolje odgovara jednom, eventualno dvaput tjedno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, sad će curke i s osjetljivom kožom znati da ga mogu koristiti. Ja sam uvijek nekako posebno oprezna oko pilinga i uvijek strahujem za svoju kožu. :D Al ko što sam rekla, ovaj piling mi nikad nije napravio nešto loše na licu, ali ga i dalje svrstavam u srednje grube pilinge (moja osobna podjela). :D

      Izbriši
  5. meni je ovo najbolji piling, otkad sam ga otkrila prije godinu dana ne pada mi na pamet kupovati neke druge pilinge, samo se njega drzim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si našla svoje HG piling. :D Mislim da ću se ja stalno držat njihove ekstra bogate noćne kreme, uživam u njoj. :)

      Izbriši
  6. Nista od olivala dosad nisam probala, nekako imam osjecaj da mojoj uglavnom masnoj kozi ne bi odgovarali..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo Mona Moon kolegica masnokoža :D kaže da joj je ovaj piling odličan i da bi ona vrlo rado da su zrnca još malo i grublja. Ako ikad isprobaš kaj njihovog javi dojmove. :)

      Izbriši
  7. Već dugo ovo mjerkam i nikako da kupim i isprobam, ali mislim da je krajnje vrijeme da isprobam. Sudeći po ovako dobroj recenziji ovo je taman za moju kožu..

    OdgovoriIzbriši
  8. Već dugo ovo mjerkam i nikako da kupim i isprobam, ali mislim da je krajnje vrijeme da isprobam. Sudeći po ovako dobroj recenziji ovo je taman za moju kožu..

    OdgovoriIzbriši