utorak, 11. listopada 2016.

Ovaj blog je otvoren 22. rujna 2014., on je prvenstveno beauty blog na kojem pišem svoja iskustva o raznim kozmetičkim proizvodima. Pošto sam zaljubljenica u nail art, često radim postove takve tematike te povremeno pišem fashion postove.

Blog vodim iz ljubavi prema kozmetici te mi je on hobi, ali ne i izvor zarade, niti želim da to postane. Svoj blog predstavljam na sljedećim platformama:

Facebook LINK
Bloglovin' LINK
Instagram LINK
Youtube LINK

Volim isprobavati nove i raznolike proizvode te sam prema tome i spremna na suradnje u vidu proizvoda dobivenih na recenziranje. Recenzije pišem iskreno i to nakon što prođe realno vrijeme za isprobavanje proizvoda.
Pristajem samo na recenziranje onih proizvoda koji odgovaraju mom tipu i tonu kože te također samo onih proizvoda za koje smatram da bi zanimali moje čitatelje.

Ukoliko me želite kontaktirati za suradnju možete to učiniti slanjem maila na: mgreengueen@gmail.com ili privatnom porukom na Facebooku ili putem obrasca za kontakt koji se nalazi s desne strane pri vrhu stranice.

Statistiku bloga i Facebook stranice dajem na uvid.

O MENI:

IME I PREZIME:
Anamarija Krznarić
GRAD: Koprivnica
GODINA: 25
KOŽA LICA: mješovita, sklona povremenim hormonalnim aknama
PODTON: rozi
KOŽA TIJELA: normalna, naginje ka suhoj
KOŽA RUKU: suha i osjetljiva
KOSA: suhi vrhovi, masno tjeme