nedjelja, 19. studenoga 2017.

Aura highlighter 220 Moonlight


Danas nekoliko riječi o odličnom *Aura highlighteru u nijansi 220 Moonlight.
Ovom highlighteru ime savršeno stoji. Prekrasne je perlasto bijele nijanse s blagim šampanj podtonom i mislim da bi baš zbog te kombinacije odlično stajao svim tonovima kože.

Cijena ovom mališanu je 31,99 kuna na Pink Pandi, ali je trenutno tamo rasprodan i vjerujte s razlogom je rasprodan. Količina koju dobijete je 5 grama, ali to malo čudo je nepotrošivo, koristim ga već dosta dugo i jedva da se vide tragovi korištenja.




Rok za potrošiti je godinu dana od otvaranja, meni je to opet prekratko i ne držim se tih datuma, barem ne što se tiče praškastih proizvoda. Po mom mišljenju, praškaste proizvode možete koristiti puno dulje od onog što je navedeno na ambalaži, naravno, ako ih redovito dezinficirate i pratite mijenjaju li miris ili teksturu ili pak oboje. Ako promijene nešto od toga, onda su se pokvarili i treba ih se riješiti.

Dolazi u čvrstoj i sjajnoj ambalaži, sviđa mi se taj minimalistički izgled po kojem je Aura poznata. Ovaj highlighter mi je jednom pao na pod #šeprtlja i ogledalo mi je puklo, ali na svu sreću, highlighteru se nije ništa dogodilo.

Highlighter nema miris, u sebi sadrži vrlo sitni, fino mljeveni shimmer, nema nikakve šljokice. Ne trusi se, odnosno, nešto sitno po ambalaži, totalno nezamjetno, na licu se ne trusi.


Potrebna ga je vrlo mala količina za onaj suptilni sjaj koji ja volim. Za sve vas koji volite biti ekstra blještavi, ne brinite, highlighter je nadogradiv do blještavila disko kugle. Baršunaste je teksture i izrazito lagano se blenda i stapa s kožom. Ne ističe teksturu kože, ne znam kakav je s porama jer ga na takva područja ne stavljam, ali vjerujem da bi naglasio pore. Stoga ga izbjegavajte na takvim područjima.

Dugotrajnost mu je odlična, na mojim obrazima (normalan tip kože) potraje dokle god ga ne odlučim skinuti, nosila sam ga i po 12 sati i izdržao bi mi na licu. Nakon nekih 7, 8 sati nošenja počne lagano blijediti, ali ništa strašno.


Dolje na fotki možete vidjeti sastojke.



Sad ću vam nabacit nekoliko fotki highlightera na licu, molim vas oprostite mi što nemam bolje fotke. Vrijeme nam je užasno i nema sunca te je stalno oblačno pa sam morala highlighter fotkati pod umjetnom rasvjetom. Imam ga na vrhovima jagodica, uzduž sljepoočnice, iznad obrve i u samom luku obrve.


Mogu vam reći da sam oduševljena ovim highlighterom, toliko ga volim da sam speechless, a i iskreno ne znam što bi vam još napisala, osim da morate gurnuti svoje prstiće u njega.

Jeste li ga isprobale ili koji drugi iz ove linije? Kakvi su vaši dojmovi? Da čujem, koji je vama highlighter najdraži?

Green 💋
*PR uzorak

4 komentara:

  1. Imam ovaj highlighter i još jednu nijansu (219 Golden spice) i stvarno su mi odlični, ali najdraži u mojoj kolekciji su mi highlighteri iz Sleek MakeUP Solstice palete. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da su i tebi odlični. :D Joooj, toliko slinim nad tom paletom, apsolutno je prekrasna. :)

      Izbriši
  2. Kad sam ga swatchala u drogeriji uopće mi se nije svidio, a tebi tak divno stoji!
    Fotke su ti predivne! <3

    OdgovoriIzbriši