subota, 4. studenoga 2017.

Avon set za tijelo - Nar i šumsko voće



Već nekoliko godina nisam koristila Avonove gelove za tuširanje. Ako ćemo iskreno, mislim da sam si posljednji put kupila njihov gel za tuširanje još davnih dana, u srednjoj školi. Jesam li požalila kupnju ovih proizvoda saznajte u novom postu.

Razlog mom bojkotu njihovih proizvoda za tijelo, konkretno gelova za tuširanje je taj što su me gelovi strahovito isušili, u tolikoj mjeri da mi se koža perutala. Nakon toga sam odustala od kupovine jer nisam mogla podnijet toliko suhu kožu, a i svrbila me nenormalno. Prije nekoliko mjeseci, seka mi je poklonila Avonov losion za tijelo s mirisom jagode i vanilije. Pošto mi se jako svidio, odlučila sam dati priliku ovom setu. Primite moje isprike za loše fotke, dok sam ovo fotkala, još uvijek nisam imala svoju pilu od fotića pa su fotke takve kakve jesu.

Set sam platila na nekoj akciji 50,90 kuna, u trenutnom katalogu losion i piling za tijelo koštaju 13,90 svaki, možete ih pronaći na ovom LINKU, dok gel za tuširanje dolazi u nekoj akciji s bilo kojim proizvodom za tijelo po cijeni od 29,90 kuna, akciju možete vidjeti OVDJE.

Kremasti gel za tuširanje s vitaminom E i C

Inače, cijena ovog proizvoda je 26 kuna za 200ml proizvoda, ali znate kako to biva u Avonovom katalogu, nikad nije točno ta cijena nego je neka akcija, šta li već, ne kužim se puno u to. Iako mi je draže kupovat tako da imam dojam da plaćam nešto jeftinije...#marketingradisvoje




Ono što je meni bitno kod gelova za tuširanje je učinkovitost, miris i da mi ne isušuju kožu. Ovaj gel je dobio plus za sve, osim za miris. U katalogu je miris nešto drugačiji, prirodniji, kao da doslovno njuškate voće iz zdjele, dok gel zapravo ima taj neki umjetni miris. Ostala sam malo razočarana jer me miris najviše privukao ovom setu. Da se razumijemo, miris je lijep i ugodan, ali eto, osjeti se da je umjetan, a ne poput onog u katalogu.

Iznenadila sam se koliko je ovaj gel kremast i bogat teksturom, obožavam takve. Učinkovit je, očisti kožu i ostavi ju mekanom. Miris na koži potraje nekoliko sati po tuširanju. Ovaj gel mi nije isušio kožu, što mu je kod mene veliki plus. Gel dolazi u običnoj plastičnoj ambalaži. Primjetila sam kako mi se u posljednje vrijeme prozirne ambalaže sviđaju sve više i više.

Zamjerka na čep koji je jako tvrd i teško se otvara. Svaki put dok sam otvarala bočicu, molila sam sve svece da si ne polomim nokte. Doziranje gela je lako, stvara bogatu pjenu i sve u svemu bilo mi je lijepo koristiti ga.

SASTOJCI: AQUA, SODIUM LARETH SULFATE, GLYCERIN, COCAMIDE MEA, COCAMIDOPROPYL BETAINE, PARFUM, ACRYLATES COPOLYMER, SODIUM CHLORIDE, PHOSPHORIC ACID, DISODIUM EDTA, POTASSIUM HYDROXIDE, TOCOPHERYL ACETATE, YOGURT POWDER, ASCORBIC ACID, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLLISOTHIAZOLINONE, CI 77891







Hidratantni losion za tijelo sa shea maslacem i vitaminom E i C

Cijena ovog proizvoda je 40 kuna za 200ml, što je ako ćemo iskreno mala količina za jedan losion i potrošila sam ga dosta brzo. Losion dolazi u preslatkoj ambalaži bijele boje. Ne znam za vas, ali mene ova ambalaža neodoljivo podsjeća na jogurt. Točno mi dođe da ju nagnem i popijem. #sick Ista stvar ko i s gelom za tuširanje, miris me razočarao, dok ostalo nije. Losion je srednje guste teksture, lako se razmazuje te se brzo upija. Doziranje je lako, ambalaža je dosta mekana pa se bez problema proizvod istisne van. Za sobom ne ostavlja bijele tragove, ali ostavi zaštitni film na koži, koji potraje do sljedećeg tuširanja.



Losion ostavlja kožu baršunasto mekom i nahranjenom. Miris se osjeti satima i satima po nanošenju. Sve u svemu, od cijelog seta, losion mi je najdraži proizvod. Možda će vas sastojci odbiti od kupovine. Iskreno, znam da sad ispadam licemjerna jer sam prije kenjuckala za neke kreme za lice jer nisu imale baš neke sastojke, ali što se tiče njege tijela, tu stvarno ne pazim kakvi su sastojci. Znam da je kontradiktorno i glupo, ali kaj ću... Nekako si uvijek mislim da je koža lica osjetljivija pa stoga njoj poklanjam više brige i više ju pazim. Kod proizvoda za tijelo mi je bitno da djeluju i da lijepo mirišu, sue me!!

SASTOJCI: AQUA, MINERAL OIL, GLYCERIN, STEARIC ACID, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, DIMETHICONE, PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARFUM, PHENOXYETHANOL, CETYL ALCOHOL, METHYLPARABEN, CARBOMER, POTASSIUM HYDROXIDE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, DISODIUM EDTA, BUTYROSPERMIUM PARKII (SHEA) BUTTER, TOCOPHERYL ACETATE, YOGURT POWDER, ASCORBIC ACID.



Zaglađujući kremasti piling za tijelo s vitaminom E i C te sjemenkama voća


Do sada sam većinom koristila samo šećerne pilinge za tijelo i nekako mi nisu bili dragi. Kao što volim blagi piling lica, isto tako volim i blagi piling tijela. Upravo iz tog razloga, šećerni pilinzi bi mi se samo povlačili po polici. Moram priznati da nisam ovo kupovala kao set, piling ne bi sigurno zasebno kupila. Ipak drago mi je da se i on našao u ovom setu. Piling ima isti miris kao i prethodna dva proizvoda. Neodoljivo je kremast i divno klizi po koži. Sviđa mi se jer je nježan, a odlično ispilingira kožu. U sebi sadrži različite veličine piling zrnaca. Onih sitnih piling zrnaca ima puno više od velikih. Ujedno su ta sitna zrnca puno učinkovitija. Budite oprezni nakon korištenja ovog pilinga jer ostavlja mastan sloj na kadi pa da se ne poskliznete.


Nakon korištenja koža mi je mekana i osjećam se baš ugodno. Iako imam osjećaj da nije potrebno nahraniti kožu nakon pilinga jer ostavlja sloj na koži, svejedno ju nahranim jer je nakon svakog pilinga potrebno dobro nahraniti kožu. Doziranje pilinga je najlakše od svih proizvoda jer ima najmekšu ambalažu i poprilično velik otvor.



SASTOJCI: AQUA, MINERAL OIL, CETEARYL ALCOHOL, CETYL ALCOHOL, GLYCERIN, PHYTELEPHAS AEQUATORIALIS SEED POWDER, DIMETHICONE, PARFUM, SODIUM LAURETH SULFATE, VACCINUM MACROCARPON (CRANBERRY) SEED, TRIETHANOLAMINE, CARBOMER, POLYSORBATE 60, PEG- 150 STEARATE, SORBITAN OLEATE, STEARETH-20, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATECROSSPOLYMER, TOCOPHERYL ACETATE, YOGURT POWDER, ASCORBIC ACID, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLLISOTHIAZOLINONE


Sve u svemu, poprilično sam zadovoljna proizvodima, ali ih neću više kupovat, barem ne kao set.

Jeste li isprobali ove proizvode? Kaj se trenutno nalazi na vašim kupaonskim policama?

Green 💋

Broj komentara: 11:

  1. Isprobala sam davno, a tako, li-la su mi bili.. trenutno koristimo Fa gel od kokosove vodice i to je tata kupio, inace rijetko Fa koristim haha. Uglavnom Dove, Palmolive i Nivea..a otkrila sam i da su Langelica gelovi oodlicni! Peeling koristim sad neki Decleor, kao i njigov losion za tijelo, odlicni su <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, ja Fa mrzim iz dna duše, koji god bi probala, bil je žešće sranje. :3
      Ma držim se ja ko i ti Dove, Palmolive, Nivea i još eventualno neki zaluta od drugih brandova. :)

      Izbriši
  2. imala sam ovaj piling, odličan je, sad imam njihov od jagode, miris preeedivan, ali on je sa siitnim zrncima. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od jagode sam probala samo losion i on mi je isto super ko i ovaj od nara. :D

      Izbriši
  3. Koristila sam sve ove proizvode ali davno, piling mi je definitivno bio najdraži. Avonove pilinge stvarno obožavam! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam losion i odlican je ;)
    www.kraljicadrameblog.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši
  5. A meni je ovaj peeling bio preblag. Obožavala sam njihov peeling iz Spa planet linije s nekakvim bobičastim voćem, bio je ljubičaste boje i baš savršen peeling za tijelo ali nažalost jako brzo su ga povukli iz kataloga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda su za tebe oni pravi, grubi šećerni pilinzi, ja takve uopće ne volim. :D Da, baš šteta što to rade s nekim proizvodima, puste ih samo na kratko u katalog i onda povuku iz prodaje. :/

      Izbriši
  6. Koristila sam odavno ovaj losion i bio mi je super :) pakovanje je prezanimljivo. Inace volim Avon proizvode i objavila sam post o njima pa mozes pogledati

    oazalepote.blogspot.rs

    Tvoj sam novi citalac <3

    OdgovoriIzbriši