utorak, 7. studenoga 2017.

Olival tekući sapuni za intimnu njegu: Active i Sensitive


Odlučila sam s vama podijelit svoje dojmove o Olival tekućim intimnim sapunima Active i Sensitive jer su već dosta dugo vremena uvršteni  u mojoj dnevnoj rutini.
Svi znamo kako je higijena općenito važna za zdravlje, a posebice higijena intimnog područja, koje je osjetljivo. Važno je naglasiti da intimno područje nije dobro prati običnim gelovima za tuširanje. Prvo, takvi gelovi nemaju navedenu pH vrijednost, drugo i da ju imaju, sigurno ne bi previše odgovarala pH vrijednosti intimnog područje. Naime, naša koža ima pH vrijednost 5, dok se pH vrijednost intimnog područja kreće između 3,8 i 4,5. Najčešće obični gelovi imaju razno razne sastojke i preagresivni su pa tako mogu narušiti mikrofloru intimnog područja. Zato vam savjetujem da svakako koristite sapune/gelove za intimnu njegu, ukoliko to još uvijek ne radite. Ako ne znate koju intimnu čistilicu kupiti, pročitajte moje dojmove o ove dvije, možda vam pomognu.





Nabacit ću vam par općenitih informacija o oba tekuća sapuna. Oba dolaze u količini od 200ml, cijena u KTC-u im je oko 30 kuna, dok na Olivalovom web shopu koštaju 29,90 Active i 28,90 Sensitive. Možete ih vidjeti klikom na LINK.
Oba dolaze u čvrstoj, plastičnoj i neprozirnoj ambalaži na pumpicu. Super je što dolaze s pumpicom jer su tad šanse za kontaminaciju proizvoda vrlo male. Doduše, imam zamjerku na tu pumpicu, otvor je premalen i često mi se desilo da mi ostane sapuna u njemu, koji se kasnije posuši i blokira otvor. Zbog toga svaki dan moram prati i brisati taj otvor, a ak ćemo iskreno, ne radi mi se to svaki dan.
EDIT: Radi se na poboljšanju ambalaže, odnosno pumpica. Namjeravaju otkloniti problem nabavkom nove generacije pumpica.
Na oba sapuna piše da im je rok trajanja do 2018.godine (Active 12/2018, Sensitive 05/2018).




ACTIVE

"Održava prirodnu svježinu i čistoću intimnih dijelova tijela žena i muškaraca. Antiseptički učinak australskog čajevca i umirujuće djelovanje kamilice doprinose ravnoteži prirodne mikroflore i aktivnom djelovanju sapuna na prirodnu obranu i kiselost sluznice. Uz redovitu upotrebu ovog sapuna možemo spriječiti moguće upale uzrokovane iritacijom ili drugim vanjskim faktorima."

Active tekući sapun mi se puno više sviđa od Sensitive. Imam dojam da se ovaj puno više zapjeni i nekako jednostavno puno više odgovara mom intimnom području. Bolje se osjećam nakon korištenja. Usput, ako ste skloni gljivičnim oboljenjima (koja su btw sasvim normalna i učestala pojava, koja nije uzrokovana higijenom ili nedostatkom iste), imate moje preporuke. Meni je ovaj gel pomogao, baš umiri područje i smatram da ubrzava proces oporavka, naravno uz pripravak koji ste dobili na recept. Ima vrlo intenzivan miris, što ja iskreno ne volim kod intimnih sapuna, draži su mi oni bezmirisni. Ne znam opisati miris, uglavnom miriši jako biljno (čajevac?) i miris je osvježavajući, ali ipak preintenzivan.

Oni koji me redovito prate, znaju da mi je znanje o sastojcima vrlo oskudno, ali mi je parfem na začelju sastojaka upao u oko. Ispravite me ako griješim, ali smatram kako parfemu u ovakvim proizvodima nije mjesto.

EDIT: Dobila sam odgovore od Maje, accounta iz marketing agencije koja zastupa Olival, koja je direktno kontaktirala magistru Pojatinu vezano za parfem u sastavu. Parfem je u vrlo maloj količini i stavljen je zato da bi se korigirao miris proteina pšenice (namijenjen regeneraciji i ublažavanju isušivanja kože).

Iz Olivala navode kako je ovaj sapun obogaćen eteričnim uljem kamilice koje umiruje nadraženu ili oštećenu sluznicu, a čajevac djeluje antiseptički i sprječava moguće upale. S ovim se u potpunosti slažem jer kao što sam rekla, pomogao mi je kod nadraženog područja i odlična je preventiva za moguća gljivična oboljenja, ali ovaj sapun sam po sebi neće riješiti problem gljivica, tako da, ako se borite s time, najbolje je obratiti se ginekologu. Jer sapun je namijenjen samo za vanjsku uporabu.

Također iz Olivala navode kako se ovaj sapun može koristiti za vrijeme: trudnoće; puberteta; kod mjesečnice; nakon kupanja u javnim kupalištima; prilikom razdoblja pojačanog znojenja; za vrijeme antibiotske terapije; iritacije sluznice, osjećaja peckanja ili svrbeži; mikoze različitog porijekla.

Pogodan je za svakodnevnu uporabu te ga je prije uporabe potrebno promućkati. Dolje stavljam fotku sastojaka za oba tekuća sapuna, lijevo je Active, desno je Sensitive. Sastojci na ambalaži nisu jednaki onima koji su objavljeni na njihovom web shopu pa me to malo zbunjuje i ne znam što je od tog dvoje točno.

EDIT: Deklaracija koja je na proizvodima je točna, samo još uvijek nisu stigli ažurirati podatke na web shopu.




SENSITIVE

"Namijenjen je svakodnevnoj intimnoj higijeni žena i muškaraca. Obogaćen je nevenovim uljem i mliječnom kiselinom te posebno prilagođen osjetljivoj sluznici genitalnih organa. Može se koristiti od najranije djevojačke dobi."

Smatram kako je ovo super tekući sapun za intimno područje koje nema nikakvih problema. Koristila sam ga dok mi je intimno područje bilo u savršenoj mikroflornoj ravnoteži. Slabije se pjeni od Active verzije i zbog toga mi se bilo teže obrijati pa sam morala posezati za pjenama/gelovima za tuširanje/brijanje što mi nije drago radit.

Ovaj sapun ima intenzivniji miris od Active sapuna i iskreno, nikako se nisam mogla priviknuti na tako jak miris nevena. Jedva sam čekala potrošit ga. Učinkovito očisti intimno područje te je posebno nježan, ko što i sam naziv govori, najvjerojatnije jer se mogu njime koristiti i vrlo mlade djevojke. Ako tražite ekstra mirisni, nježni, a opet učinkoviti sapun, onda je ovo proizvod za vas.




Oba sapuna su mliječno bijele boje i rijetke teksture, sapuni se jako sporo troše jer je potrebna mala količina da bi se oprali. Oba sapuna imaju pH vrijednost 4,5.

Super stvar od strane Olivala je to što su naveli da ove proizvode mogu koristiti i muškarci. Ovime ih barem možemo uvjeriti da i oni to koriste, a ne agresivne gelove za tuširanje. Ako je sudeći po mojim iskustvima, teško je muškarce nagovorit na korištenje nečeg što ima cvjetiće po sebi i izgleda ženskasto, ma koliko god to bilo za njihovo dobro. Ovako im možete reći da piše kako je namijenjeno i za muškarce, a ako piše, mora biti istina. :D
Ali za ozbiljno, ako vaši muškarci to ne koriste, natjerajte ih jer iako njihovo intimno područje nije osjetljivo u tolikoj mjeri kao naše, ipak mu je potrebna posebna njega.

Sve u svemu, od mene tople preporuke za ove proizvode, samo morate odabrati onaj koji više odgovara vašim potrebama.

Jeste li isprobali ove proizvode? Što koristite za intimnu njegu?

Green 💋

Broj komentara: 6:

  1. Vidiš ja uopće nisam pratila sastav ovih proizvoda, slažem se da parfemu tamo nije mjesto.
    Odlična recenzija! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nezz kud su ga baš morali stavit, bzvz... Fala ti :**

      Izbriši
  2. Super ti je post.Lijepo pises ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/11/04/muke-zvane-studentski-dom/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja nažalost nemam naviku koristiti ove sapune namjenjene posebno intimnoj njezi, znam da bi trebala ali eto nikako da se naviknem da ih redovito kupujem. Vjerovatno zato što nikad nisam imala upale, infekcije.... ni druge problema s tim područjem :) da je bilo problema sigurno bi sve ozbiljnije gledala i koristila posebne proizvode. E da, jedino sam ih u trudnoći redovito koristila jer onda sve s hormonima poludi, mirisi, znojenje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam počela tamo negdje oko 20e koristit i to samo zato jer mi je seka uvijek zvocala kak je bolje da njih koristim, nego obične gelove... i eto, tak mi došlo u naviku koristit ih, a i pomognu dok se stvore problemi. :)

      Izbriši