petak, 24. studenoga 2017.

Essence Vibrant Shock gel maskara za obrve i trepavice - 05 copper up!


Kako sam ovu gel-maskaru prenamijenila za sasvim drugo korištenje, saznajte u novom postu.
U PR paketiću koji sam dobila od Essencea našla se i ova gel-maskara za koju sam ja prvotno mislila da je tuš za oči, baš sam se iznenadila dok sam skužila da je to zapravo gel-maskara za trepavice i obrve. Iskreno, ne znam je li u svijetu u trendu nositi metalik obrve i/ili trepavice. Nisam baš sigurna što je Essence htio postići, no nije ni važno. Odmah sam znala da ja ovo ne ću nositi ni na trepavicama, a niti na obrvama.
Iako fora zvuči, mislim da ovo na meni ne bi dobro izgledalo. Stoga ovu gel-maskaru koristim kao sjenilo i mogu vam reći da odlično funkcionira na taj način.

Mislim da je Essenceu bila ideja ovo furati na trepavicama kao topper maskari. Sam po sebi proizvod ne bi bio pretjerano uspješan, barem po mom mišljenju, ne mogu sa sigurnošću tvrditi jer ga nisam nosila na taj način, ali aplikator je premalen, čekinje su pretvrde i previše udaljene i najviše iz tog razloga nisam ga htjela stavljati na trepavice. Ako je ovo vaš štimung, go for it, ja ne ću nikog osuđivati jer želi imati metalik trepuške. Stoga, ako ste ovdje došli u nadi da ćete ga vidjeti na mojim trepavicama, moram vas razočarati.




Cijena ovom proizvodu je 23,90 kn, sadrži 2,5 ml i treba ga potrošiti u roku od 6 mjeseci. U ponudi je dostupno 5 nijansi i to crvenkasta, srebrna, plava, ljubičasta i ova moja, bakreno-zlatna.
Gel-maskara dolazi u plastičnoj, uskoj ambalaži, koja je dosta čvrsto napravljena i na njoj se nalaze osnovni podaci. Ima miris standardan za sve maskare, ništa neuobičajeno ili intenzivno.

Dolje ću vam nabaciti nekoliko swatcheva da vidite kako izgleda pod raznim kutevima, ovo je fotkano na danjem svijetlu, u hladu.



Nijansa je bakreno-zlatna s brdo shimmera u sebi, koji joj pruža prekrasni metalik odsjaj. Osobno mi se jako sviđa i baš mi je drago da sam dobila ovu nijansu, smatram da ide odlično na moje smeđe oči. #skromna

Proizvod sam nanosila plosnatim kistićem sa sintetičkim dlačicama. Najprije bi pokušala što više proizvoda izvući na četkici i s četkice bi nanosila na kist i zatim na kapak. Gel-maskara se jako lijepo i ravnomjerno nanosi na kapak, potrebna joj je minutica/dvije da se u potpunosti osuši pa onda nemojte puno mrdati kapkom da se ne bi preslikala. Nakon što se u potpunosti osuši, ne mrda s kapaka. Najduže sam ju nosila 8 sati i za to vrijeme mi je izgledala jednako ko dok sam ju nanijela. Znači, nije popucala, razmrljala se, razmrvila i tome slično. Vrlo je ugodna na kapcima.

Gel-maskara se ne uvlači u borice, niti nakuplja u pregibu kapka (imam spuštene kapke). Za razliku od metal shock sjenila (kojeg sam recenzirala ovdje), ako prođete prstom preko kapka, pokupit ćete i proizvod, dakle, iako je u potpunosti suh, prenosi se na prste. Ne zamjeram to ovom proizvodu jer mu ovo nije prvotna namjena.

Dolje vam stavljam fotke, da vidite kako izgleda na mojim kapcima, ko što sam već rekla jako mi se sviđa.


SASTOJCI:

AQUA (WATER), GLYCERIN, ACRYLATES/PALMETH-25 ACRYLATE COPOLYMER, MICA, PPG-17/IPDI/DMPA COPOLYMER, BISABOLOL, TOCOPHEROL, ALLANTOIN, GALACTOARABINAN, ETHYLHEXYLGLYCERIN, POTASSIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL, SODIUM DEHYDROACETATE, POTASSIUM SORBATE, FARNESOL, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES)

Drago mi je da sam ovom proizvodu našla namjenu jer bi mi u suprotnom samo stajao u ladici.

Što vi mislite o ovom trendu metalik trepavica/obrva? Biste li to nosili i jeste li isprobali ovaj proizvod?

Green 💋
*PR proizvod

1 komentar:

  1. Super post ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/11/28/sunny-autumn/

    OdgovoriIzbriši